Propun o campanie: „Din putin, daruim mai mult” …facem cateva suflete mai fericite de Paste?

Imagine

Propun aceasta campanie pentru a face cateva suflete mai fericite cu ocazia sarbatorilor de Paste. Nu implica foarte multa actiune si nici multe costuri, cred ca o punga de faina, un bidon de ulei, o punga de zahar si eventual cateva dulciuri pentru copii ar aduce multa bucurie in sufletul celor incercati mai greu in aceasta perioada. Nu e o lista prestabilita, fiecare poate aduce la un centru de colectare alimente in functie de posibilitatile fiecaruia, de la apa, suc si alimente de baza la hainute de copii sau haine care chiar nu le mai foloseste, dar in stare buna. Sunt multe familii nevoiase si crestineste este sa ne iubim aproapele. Eu am propus in putine detalii, cine se mai baga din Fagaras? Vedeti cu ochi buni aceasta campanie?

2 gânduri despre “Propun o campanie: „Din putin, daruim mai mult” …facem cateva suflete mai fericite de Paste?

  1. Daca as sta sa plang o zi din viata mea pentru copilul de mai sus din imagine, pentru el asta nu ar insemna nimic, caci el plange in fiecare zi din viata lui, si cu mult mai multa durere decat mine. Iar eu nu sunt in stare sa plang nici macar un minut pentru el. Ce fel de neoameni mai suntem si noi ? Ce fel de necrestini ? In ultimul hal suntem. Ce fel de mila mai avem noi fata de cei necajiti ?
    Si cu cat ii ajutam noi propriu-zis pe ei, din buzunarul nostru ?
    Cred ca cu nimic …
    In fata lui Dumnezeu nu exista nici un om de pe pamant care sa aiba dreptul sa aiba mai mult decat altul. Toti suntem frati si ar trebui sa impartim totul intre noi. Nu am eu dreptul sa mostenesc mai multa avere de la parintii mei decat saracul care cerseste la coltul strazii.

Lasă un răspuns

